Αρχική σελίδα

Περιεχόμενα

Επικοινωνία

Σύνδεσμοι

Βιογραφικό

Παράκληση, ΟΧΙ greeklish στα σχόλιά σας !

«ΕΚΤΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ»

Όσα δεν μπορούμε να πούμε στην αίθουσα...

Τι είναι το «Μαθηματικό στέκι»;

Η ιδέα πάει σχεδόν ακριβώς δύο χρόνια πίσω (οι γραμμές αυτές γράφονται στις 8-9-2015), όταν έκανα μια δοκιμαστική έκδοση (μπορείτε να την δείτε εδώ). Δυστυχώς, η απόπειρα εκείνη εγκαταλείφθηκε λόγω φόρτου εργασίας...

... αλλά όχι και η ιδέα. Συνέχισε να με τρώει αυτά τα δύο χρόνια και όλο έλεγα «Άντε, να το πάρω πιο ζεστά το θέμα και να το υλοποιήσω». Με την πλήρη ανανέωση της ιστοσελίδας, είπα να υλοποιήσω και αυτήν μου την επιθυμία: να επεκτείνω την θεματολογία της πέραν των Μαθηματικών, σε όσα οι δάσκαλοι λέμε πάρα πολλές φορές (αποθαρρύνοντας τα παιδιά) «Εκτός μαθήματος αυτά». Δυστυχώς, η χρονική πίεση που υπάρχει (σε όλες τις τάξεις και όλους τους χώρους διδασκαλίας) δεν μας επιτρέπει να χαλαρώσουμε και να πάμε πέρα από το μάθημα. Κακώς μεν, αλλά έτσι μοιραία γίνεται.

Εκτός μαθήματος

Ο χώρος αυτός δεν δημιουργείται με σκοπό να στεγάσει μόνο δικές μου απόψεις. Είναι ανοιχτός προς οποιονδήποτε μαθητή, καθηγητή ή γονέα θελήσει να εκθέσει την άποψή του για κάποιο θέμα και θα ένιωθα τιμή, αν θα θέλατε να συμμετάσχετε σ' αυτό που επιχειρείται στο «Μαθηματικό στέκι».

Συγκεκριμένη θεματολογία δεν έχω στο μυαλό μου. Ασφαλώς, θέματα περί εκπαίδευσης θα υπάρχουν, αλλ' από κει και πέρα θα ήθελα (ειδικά από μαθητές και καθηγητές) να δω ποια θέματα θα 'θελαν να συζητήσουν στο μάθημα και έρχεται η αποκαρδιωτική απάντηση «Εκτός μαθήματος αυτά». Ξέρω ότι οι μαθητές, όντας στην εφηβεία, στην πιο ανήσυχη, ίσως, περίοδο της ζωής τους, προβληματίζονται για διάφορα θέματα και θα 'θελαν να πουν την γνώμη τους ή ν' ακούσουν την γνώμη του καθηγητή τους.

Μαθητές!

Μην σας νοιάζει το ύφος γραφής, δεν εξετάζεστε εδώ στο μάθημα της Έκθεσης, δεν βαθμολογείστε. Αποτυπώστε τους προβληματισμούς σας με θάρρος, πείτε την γνώμη σας στο θέμα που εσείς θα επιλέξετε, θέστε τα ερωτήματά σας.

Γονείς!

Δώστε μας την δική σας οπτική γωνία, πείτε τους δικούς σας προβληματισμούς. Όλοι μπορούμε να ωφεληθούμε απ' αυτά που θα πείτε. Στην εκπαίδευση μπορεί οι μαθητές και οι καθηγητές να είναι στην πρώτη γραμμή, αλλά εσείς είστε οι αδικημένοι ήρωες.

Καθηγητές!

Αφήστε για λίγο την κιμωλία στην άκρη και μιλήστε για θέματα που είναι «Εκτός μαθήματος». Τα παιδιά περιμένουν, θέλουν, πρέπει να δουν τις απόψεις μας. Καλές οι εξισώσεις και η γραμματική, αλλά το εφηβικό μυαλό είναι φύσει ανήσυχο.

Εκτός μαθήματος
Εκτός μαθήματος
Εκτός μαθήματος

Μαθηματικά και διαδίκτυο.

Η άπλετη βοήθεια που παρέχεται, αλλά δεν αξιοποιείται όπως θα 'πρεπε.

Δημήτρης Μοσχόπουλος, καθηγητής Μαθηματικών.

Δημοσιεύθηκε στις 8 - 9 - 2015.

Πώς διαβάζω Μαθηματικά;

(ΜΕΡΟΣ Α΄)

Ο τρόπος προσέγγισής τους, καθορίζει το πόσο «εύκολα» ή «δύσκολα» θα είναι...

Δημήτρης Μοσχόπουλος, καθηγητής Μαθηματικών.

Δημοσιεύθηκε στις 11 - 9 - 2015.

Πώς διαβάζω Μαθηματικά;

(ΜΕΡΟΣ Β΄)

Ο τρόπος προσέγγισής τους, καθορίζει το πόσο «εύκολα» ή «δύσκολα» θα είναι...

Δημήτρης Μοσχόπουλος, καθηγητής Μαθηματικών.

Δημοσιεύθηκε στις 18 - 9 - 2015.

Ο καθηγητής είναι υπεύθυνος

για την σωστή διδασκαλία των Μαθηματικών, όχι οι οδηγίες που δίνονται.

Δημήτρης Μοσχόπουλος, καθηγητής Μαθηματικών.

Δημοσιεύθηκε στις 18 - 10 - 2015.

Κοινοποίησε την σελίδα!